fredag 23. desember 2011

Hei !!

Vi har vert litt rundt omkring i Puerto Montt. I dag har vi vert i Ancud, Chilloe og en til ;). Alle disse plassene ligger på en øy , så vi har tatt ferge og stått i fergekø og følt oss som hjemme :). Vi spiste middag i Ancud og var på museum. I Chilloe var det tid for dessert, det var en koselig plass med koselige folk. Gamla fikk til og med skryt for spansken sin :). Gamla som lever opp til navnet sitt, diskuterte oppskrifter på desserter og mat ;). Don Alfonso har vert en meget god guide :). Men jeg må, til min kjære bestefars sin store fortvilelse, meddele at biten på den ene ødelagte fortannen min datt av i dag! Så no blir tannlegen neste stopp. Men jeg kan trøste meg med at i et litt fattig land med dårlig tilbud på tannleger glir jeg rett inn ;).

2 kommentarer:

  1. Det er en bra og BILLIG tannlege i Coltauco :)) jeg har vært hos han ! Alfonso vet hvor det er. Hils gamlo

    SvarSlett
  2. Hei, fortsatt god jul her fra Knarvik! Det går ikke å få kontakt på telefonnummeret du sendte. Fortann ? Det har jeg ikke fått med meg !Lykke til hos tannlegen, klem. Hilsen den egenlige gamla.

    SvarSlett